MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under november 2011

Av Lollo - 17 november 2011 22:42

Jag måste värkligen dra men så ni vet så är headern absoluuut bara tillfällig (det står i vit text på sidan av header om ni ser.) men jag ska fixa den så fort som möjligt satt designen på bloggen och headern nt e så jävla fult haha men de får ja ta när jag hinner, kanske kan vänta tills nästa vecka för det går snabbare på min stationära data hos pappa (stavas). Men de får duga så att ni vet att min blogg ha bytt namn, till http://lussiie.bloggplatsen.se kom nt på ngt annat namn, och jag vet att vissa gillade wawalaserturken , kanske gå tbx till de namnet sen men de kändes lite random för en blogg som jag fatiskt bloggar haha men skit samma Sov Gott PUSS // Lussiie <3  

Av Lollo - 17 november 2011 21:29

måste byta header snart oxå, det nya orasistiska namnet är nu lussiie vare sej ni vill eller eh hehe men nu jag softa lite så ni får väll en ny header så snart som möjligt PUSS <3 //Lussiie

Av Lollo - 17 november 2011 15:23

Hej hej, sitter på bussen nu , mobil bloggar ;) ska typ möta mamma på gullmars för de går snabbare om hon skjutsar hem mig satt ja slipper ta tuben hehehe sen ska mamma typ jobba kväll >.< fast de e soft att va en loner ibland ;) HAHAHHAHAHA asså ja dör 2 killar typ töntar sitter framför mig mitt emot på bussen, lyssnar på galet dåliga å gamla låtar!! Ena snubben: men LARS u hurt mina feelings now! Andra snubben: förlååt då, jag ville ju bara kröka me din tjej... Sorry ja visste inte de :'( !! Hahahahha asså jag dör dom sitter typ sitter o sjunger te per gesle .... Haha men jag bloggar mer sen om jag pallar moahahha men nu e ja typ framme så PUSS å KRAM // Lollo <3 :-* :D

Av Lollo - 16 november 2011 21:50

Bloggar lite via iphone nu så om de blir ngt random ord så fattar ni vrf. idag så har jag vart i skolan och dansat på Tony irvings dance academy, de va gööölet kul men sjukt hård träning, vår tränare har vunnit os i disco dans 6 gånger, säger bara wow... O_o ;) men nu så måse jag läsa en bok för om typ 3 veckor ska boken va utläst o ja e bara på sidan 29......skol helvete .... Skulle laddat upp en video men de blev nt så för den blev fett random å ja pallade nt göra om den hahah :P nu ska jag iaf käka nötter o läsa så PUSS O KRAOOM bloggar imorn på morgonen om jag pallar dra mig upp >.< godnatt // Lollo :*<3 :D

Av Lollo - 15 november 2011 22:18

Tänkte blogga lite snabbt innan jag ska dejta sängen   Har pluggat som vanligt en hel del på sistonde men jag ska försöka hinna med bloggandet lite mer  

Annars e jag typ ett litet smyg fetto som sitter o käkar polly och bloggar.... haha

Imorrn så blir det ett andra försök för Tony Irvings Dance Academy där bea o jojjo går, sist jag skulle dit så blev jag förfan ieknfiuh0p49wka2äåp3rk sjuk !! ÅÅWWH så irreterande hahah asså daamp om de blir samma sak imorrn, blev fkng kräksjuk för att jag typ nt ätit ngt på hela dan !!  

Men slut på dampandet för nu ska jag logga ut, så baj baj beatches (vacker engelska (a) )

 

Puss & Kram Godnatt // Lollo <3  

Just nu... ful som stryk men jag bjuder.... :$ !!


ÄLDRE BILDER, de va så länge sen jag la upp bilder så varsegooood:  

Innan min dans, de va typ 1-2 månader sen på bilden, who the fu*k cares men aja  

  Hahaha i sommras, i bilen påväg hem från Liseberg te Sthlm <3 Hade vart o hälsat på morfar i gtbg några dagar oxå. Har världens bästa morfar ya know <3, fast, lite crazy oxå <3      

typ 1 år sen, ego pics like me... jävla fjortis ja e på bilden.... sjukt kort hår oxå...

men nu ska jag tagga så PUSSAR   

Av Lollo - 13 november 2011 20:33



Sitter här och knarkar musik, låter som värsta tjockisen som skriver de hela tiden men jag har ett liv, när jag bloggar så lyssnar jag ju på musik  sak samma , imorrn ere skola, har typ sjuuuukt mkt prov o shäääät, men orka dåå, inget val !

Är as trött från den "långa sovmorgonen!!" haha (läs förra inlägget under)

 

Ska duscha lite nu och så blir de kanske lite film och läsa lite tidning, kanske lite bok om jag är skol nörd nog....   

JUSSTE MUMMS, morsan köpte nötter ... haha I N T R E S A N T  

Faaaaan, de är så varmt och mysigt ute på hösten, så mkt värme, jävla muppar som tkr de e bra, sluta med alla jävla utsläpp JAG VILL HA SNÖ FAN !  


okej asså förlåt om jag låter som värsta tönten ... vi ignorerar de....


Asså jag ska nog byta namn på bloggen, de låter lite rasistikt de ja har nu hahahaha, men jag fixar de sen.

Nu ska jag drao så puss o go natt för tillfället   // Louise <3 





Av Lollo - 13 november 2011 07:51

ORKAR VÄRKLIGEN INTEEEEE!! Är me bästa brudarna från en as rolig kväll igår och så vaknar man kl 6.30 av ett FKNG ALARM SOM LÅTER SOM ETT BRANDALARM! Typ Niki Emmie Bea Feluu o ja kan fan nt somna om och kl e typ 8 nu asså pallaaaaaa! Kollar på the Hangover o käkar kladdkaka, ja o sen lite andra saker, typ läsk chips godis glass.... jävla tjockisar vi e hahah! <3 kmr typ va as förkyld imorrn körde om vem som kunde stå längst ute i bikini i går kväll så jävla kallt, vi va 6 tjejer o ja va en av dom 3 som stog kvar o så skulle dom hälla iskallt jävla vatten över oss, men e man en trogen vinnare så e man såklart ja vann moahahha ego men sant hahah ! ÄLSKAR ER TJEJER SÅ ATT JAG KVÄVS ! Ni är underbara och jag vill aldrig lämna er! <3 ni är altid där för mig och hjälper mig genom allt, även i värme och när det blåser kallt. Era hjärtan är gjorda brons, silver , guld, vackrare än en diamant, jag ljuger inte det är sant. Att ni kommer ihåg mig även fast jag gått en annan väg längre bort, livet e hårt men faktiskt inte så kort, hoppas jag kan få vara med er tills dagen jag ska dö, ni är som sommaren som en gång om året omvandlas till snö, ni är mina vänner som jag kännt längst, alla minnen alla dagar måndader och år, ni läker alla sår <3 ! // lollooo :)<3

Av Lollo - 12 november 2011 12:09

Sitter med bästa Bea o kollar på reprisen från idol igår... hahah mupp men sak samma! måste plugga oxå fan fan fan fan fan fan fan och FAN !! Men ikv så taggar vi te Emmie o träffar tjejerna för lite spa kväll o mys (a)   Men nu måste man typ käka lite frulle och gosa me katten så puuuuss // Lollo <3

 ska försöka ladda upp mera bilder sen. min data e efterbliven -.-

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards