MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under november 2011

Av Lollo - 20 november 2011 21:47

Det blev nt så mkt bloggning idag, men iaf så har jag käkat pizzaaaaaa hehe fast de va ett ta sen nurå men sak samma, har bytt design igen haha  

kan aldrih bestämma mig...

ASSÅ SKA FAN LÄSA BOK NU ! orkaaa men livet e sådär ibland fast boken e helt ökej men så det blir lite korta inlägg idag.

Juuuuuste jag kom typ in i brons gruppen i lijleholmen (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)

jag har vart där 2 gånger o dansat o alla andra har gått där i 4 år... KLARADE IAF GAAAH STOLT haha ska dit imr oxå , de värsta e lördagar BÖRJAR dansen kl 10 på morronen o slutar kl 13.00 kmr va dö trött men jag älskar att dansa så vrf inte  

de blev nt så kort inlägg men skiiit it PUUUSS // Lollan <3  

MEN ÅÅÅH jag kan nt ladda upp bild just nu för min data fuoiherbligusvwe !!!! haha <3

Av Lollo - 20 november 2011 15:49

Är med bästa kusinerna ute värmdö, GRATTIS CAROLINE KUSIN  

mehehe retas lite med lillebrorsan oxå, men han tkr kul -.-haha

Annars sitter å sjunger i carros rum medans dom leker me min lillebrur hehe   

Bloggar mera sen för ja måste dra så PUUUUUUSS <3  

 Lollan


Av Lollo - 19 november 2011 16:43

Hej hej sitter här me BÄSADFTBIVW.l ERIIKA moahahha , försöker stretcha , de går awsome :....... 

hahahah men som sagt ja skulle laddat upp min outfit o.s.v men ja hann nt imorsse så ni får de nu hehe  JUSTE ja kom me i brons gruppen på tony irvings dance academy YEEY men aja haha här får ni bilderna av mitt mest använda smink som är snyggt och enkelt att ha på hösten och outfit när jag skulle till C me mamma


 

MASCARA: Den lila kan du köpa på kicks e.v H&M och den guldiga kan du köpa på kicks.

COVERS: Foundation är från maybeline den kan du köpa på e.v kicks, tror jag hehe. Det ser ut som att det står "bi" på puder burken men det står ID för er som nt vet va de e så e det ett puder utan tillsatta ämnen och bara ämnen som är bra för huden.. Sen concelern (stavas) minns jag nt vart den e ifrån men den kan du köpa nästan vart som helst  

MAKEUP: lite borstar och smink "värktyg" elr vafan man säger   Roge (stavas LOL) borsten är från kicks, ögonsskuggs penseln är från ett shopping center i spanien och ögonfrans-böjaren kan du köpa på kicks, H&M, lindex o.s.v

EYE-MAKEUP: 4 olika färger-ögonskugga, jag använder den ljusaste beiga färgen men den är från ISADORA och kan köpas kicks, den rosa färgade är egentligen en roge egentligen men fungerar bäst som ögonskugga och mina kajaler (svart och vit) är från spanien.




   

FACE: man ser nt så mkt av sminkningen men men

OUTFIT: T-shirt- Canada- från spanien ca 150 kr tights- från GinaTricot ca 199 kr

DONE: Jeans jacka- från spanien- Zara Home - ca 399 kr

väska- min syrras som hon aldrig använder så jag tog den....

Halsduk: BikBok- ca 99 kr

DAGENS KÖP: Från GinaTricot T-shirt ca 99 kr

PUSS // Lollan & Eriiiika     

Av Lollo - 19 november 2011 10:03

stör mig fortfarande hur cepe bilden till höger i headern blev , kan fixa de sen men men, ska åka och köpa en present te min kusin snart, sen kmr Eriiika fast ja ska typ på powershop i lijleholmen innan med en dansare så de ska bli skit kul.   asså sorry för dom sjukt korta inläggen senaste tiden, har fan bara vart så stressad precis närjag ska göra inlägget (som nu när jag ska till centrum lixom kl 10) är dööende, så jävla trött haha ligger fortfarande i sängen... men aja livet e hårt ibland   lite tidsfördriv:

5 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG:

1. jag har en egenstil när jag väl är mig sj, t.ex en jävla massa färger, ibland hiphop stil, ibland gullig o.s.v jag gillar "eget"  

2. som jag sagt ett antal gånger så har jag glasögon men jag tog sönder dom så fuck them.... hehehe  

3. jag kan inte till 100% leva utan min iphone !!

4. jag älskar att dansa och att sjunga, utan det så skulle jag vara mindre en halv.

5.Jag gillar inte choklad glass, bara om jag måste och om det inte finns ngt anna att välja på men ren choklad glass tkr jag e skit blä haha, men vanilj glass med choklad bitar i e nt så dumt däremot, annars ÄLSKAR jag choklad. I N T R E S A N T va? hahhaha 

puss // Lollan   

Av Lollo - 18 november 2011 22:05

nu ska jag gå upp ett tag men jag kmr ju säkert va inne på datan sen så det blev lite reandom bloggnings inlägg idag men nu har ja tatt min lilla tid att äntligen tatt reda på ett jävligt bra blogg namn så de fick bli " saywallah" HAHA   men hoppas ni gillar min nya design, bilden längst te höger blev lite fucked upp vid mitt huve men sak samma, nu ska ja äta lite chöklöd och chatta me Erikaaa så puuuss <3   // Lollan <3 

skiiiiit gammal bild men aja... fett tuff man e ..:S hahahha

Tack varje dig så skapade Gud långfingret, det är ingen hyllning, det är ett sätt att visa hur mkt jag hatar dig . . .  

Av Lollo - 18 november 2011 15:48

okej nu står mamma o väntar på mej fixar blogg när jag kmr hem men lussiie låter så mesigt satt jag fixar det sen och de står iise nu va bloggen ska heta men skit samma fixar de sen puss ! om ni har ngt förslag så skriv annars har jag ngt på g hahah lol men PUUUSS // Lollo <3


de där va igpr med min älskade katt men ja ser lite emo ut hahah no fence (stavas) mot emos hehehe <3

-

Av Lollo - 17 november 2011 23:14

ska sova nu men satt ni vet så fuckar bloglovin just nu så får fixa de sen PUSS // Lussiie

Av Lollo - 17 november 2011 23:08

<a href="bloglovin.com/blog/3202475/strosocker?claim=r3ewu7thtp">Följ min blogg med Bloglovin</a>

de som e överst e en bloglovin grej so ignorera de men ni kan följa bloggen på bloglovin.se   det skulle göra mig glaaaaad <3 xD 

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards