MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under februari 2012

Av Lollo - 13 februari 2012 11:51

Har fixat ny design igen haha men nu är jag iaf nöjd så det får va så här ett tag tror jag   Har nt kollat på filmen ännu, orkar nt... hehe men jag kollar på tv på ngt missbrukar program(?) finns ju typ inget att kolla på >:(  


Hade tänkt att göra en "todays dresscode" en per dag ungefär, där jag lägger ut en eller flera klädstilar,plagg,klänningar, snygga kläder mm.  

Den förra klänningen som jag la ut hittade jag tyvär inget pris eller vart den kom ifrån för den klänningen hittade jag på en blogg. Men framöver så ska jag försöka fixa det  


Kolla inlägget över för todays dresscode!


puss<3      

Av Lollo - 13 februari 2012 08:27

Har nackspärr & typ feber idag :/ FML!

Ska strax kolla på film ^^ Har dock redan sett den men den är bra och rolig så vrf inte   

   

Vaknade vid kl 06.30 idag och låg såklart helt stilla som vilken tonåring som helst gör när väckarklockan ringer.... Sen så skulle jag resa mig upp och så kände jag att jag nästan svimmade för att det gjorde så jävla ont i nacken!! Mamma fick även hämta mig på friträningen igår för att det va då jag började få ont  


Btw, jag har fixat ny "design" på inläggs fältet, blev det bättre?


Bloggar mera alldeles strax haha för jag har tråkgit osså e det kul att blogga, sen så har jag ju tid nu oxå ^^

puss puss så länge

//Lollo 

Av Lollo - 12 februari 2012 20:06

MIN IPHONE: Iphones har ju typ nästan allt man behöver så hiss hiss  

USA-MODET: Visst, jag tycker att det är skit snyggt med USA stilen osv men alla flaggor hit & dit blir för mycket! Alla ser ju likadana ut snart! Så det blir diss för den ständiga USA-stilen. Man måste ju inte bära hela flaggan över varje liten hudcell fan! Det räcker med en tröja eller ngt.



Jag vet att det inte e sommar men den här klänningen e så sööt haha   Vill ha!!   





 



Puss puss<3


//Lollo 

Av Lollo - 12 februari 2012 16:30

Usch vad hemskt att Withney Houston har dött!! R.I.P till en underbar talang.   Kollar på tv och ska snart åka och dansa!   Hade sjukt kul igår med anna och felicia, sen så sovde felicia hos mig och vi hade skit kul och kollade på sports movie (konstig film) men konstigt rolig haha   Mina duktiga dansare kom 1.a i steert/hiphop par! GRATIS MAJKEN OCH BEA! älskar er bruudz<3 

måste tagga till dansen nu för mamma ska skjutsa mig så vi hörs sen puss !<3



   

Av Lollo - 11 februari 2012 12:17

Strax så ska jag åka till dansen och friträna inför de kommande tävlingarna med Johanna!   Ska möta upp Felicia och Anna oxå innan sedan efter dansen så pker jag felicia och anna och badar ^.^ Och sen ska feluu sova hos mig   

Jag bloggar nog mer ikv om jag har tid och så klart så ska jag verkligen försöka att göra ett videoinlägg ikv haha så får vi se hur det blir.... lovar inget men jag tror det blir så iaf    

har fått lite kommentarer mm. nt så mng men fick 2 st iaf hehehe, blir alltid glad av kommentarer så keep it up!


Måste dra ner till bilen nu så pussar och lycka till alla dansande TIDA tjejer på tävlingen idag! NI E BÄST! 


 

Av Lollo - 10 februari 2012 20:23

Vilken bra rubrik....

Sitter & kollar på americas funniest home videos och gosar med min gos filt hihi ^.^ har gjort en ny design nu hoppas att ni gillar den hehe Sitter och myser med katten oxå som kurrar och snarkar som faan!  Imorgon så blir det friträning med underbara johanna innan tävlingen i April och SM i Maj chaaalalallal så jävla ruuligt   Efter det så ska jag kanske va med bestie Felicia som oxå ska med t dansen tror jag, och efter det så taggar vi nog till eriksdalsbadet eller så åker vi hem och kollar på film, flummar, käkar gott mm. ! yeeey wonderful day tomorrow! Måste ringa henne och kolla om det gick nu haha

Inte så superfin men men

Jag, Jessie och Milly i skolan idag ! Älskar er mina flummapor



HAPPY FRIDAY   

Av Lollo - 9 februari 2012 20:28

hahaha skitful header men jag fixar bättre laaaaaater! sen så ska jag fixa bakrunden oxå!! Ska käka macka nu.... haha och varm oboooy! gött gött och fixa till spanska saken och sen så är jag klaor! PUUUSSSSSSSS <3

hahahhahahahahahahhah så vacker !  

Av Lollo - 9 februari 2012 15:54

Tänkte att börja blogga lite grann några gånger idag nu fram över ! Det va ett tag sen nu och ja det har hänt lite saker! Inte dåliga asså ! haha   Jag har fyllt fjuuurton den 30 januari och då bloggade jag inte hehe... Sen så ska vi flytta här hos mammi (dock inte så överlycklig) men I will survive, det kmr nog bli goodie goodie   Jag har bokat hotell i göteborg till disco SM i typ sommar med min besti Johanna <3 Vi kmr ha gryyyymt kul + att vi ska på en annan tävling innan det i April, tror jag...   ska fixa ny header inom kort, som alla säger men jag ska försöka få det gjort när jag orkar som jag ofta säger men men   Har haft matte prov idag, tråkigt men det gick bra och sen så har vi haft massa annat skit och så ska vi göra ngn spanska grej tills imorrn och jag e typ klar med det så yey för min del   Nu så kollar jag lite på tv, läser skvaller (haha) och myser! Måste släppa in min bebis kaaaatt som mjaoar utanför! får ångest om jag nt släpper in hnm från kylan NU  så puuuuuuss<3 //Lollo  

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards